onsdag den 26. juni 2013

Min først app til Nationalmuseet og DSB er blevet indtalt af Karsten Pharao

25. juni blev min første app til Nationalmuseet og DSB indtalt hos Finn Markwardts Mastermind Production Aps, af P1-programvært og bogindlæser Karsten Pharao.

Det er en 15 min. fortælling om Knud d. Store og verdens længste vikingeskib “Ægir”, der blev fundet i Roskilde i 1997. 100 mand og 80 årer på hver 4 meters længde har de haft med. 
Skibet er for øjeblikket udstillet på Nationalmuseet. Historien skal nu lyddramatiseres af Mastermind Prodoction Aps., så den kan komme i brug snarest mulig.

Jeg er allerede i gang med den næste fortælling til projektet, og den kommer til at handle om Harald Blåtand og Jellingstenen.


Karsten Pharao interviewede mig på Bogmessen 2012 om min nye voksenroman DØDSSØBØLGER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar